Attīstības iniciatīvas ir pieteikumi par būtiskām izmaiņām procesos un IT arhitektūrā. Tās paredz nozīmīgu finanšu un cilvēkresursu ieguldījumu, lielu darba apjomu un vairāku struktūrvienību iesaisti.

 

Kas var pieteikt attīstības iniciatīvas?

  • Jebkurš LU personāla pārstāvis var iesniegt iniciatīvas pieteikumu.
  • Tālāku virzību nosaka konkrētās jomas procesa īpašnieks.
 

Kā pieteikt attīstības iniciatīvu?

  1. Aizpildiet Attīstības iniciatīvu pieteikuma formu
  2. Aizpildīto formu pievienojiet kā pielikumu, reģistrējot IT servisa uzdevumu projektā "Attīstības iniciatīvas".
 

Kā notiek pieteikumu izskatīšana?

  • Vismaz reizi mēnesī Izmaiņu vadības grupa izskata galīgi noformētas iniciatīvas un prioritizē tās pēc:
    • vērtības klientam, ietekmes uz konkurētspēju;
    • spējas attīstības, efektivitātes un izmaksu samazināšanas;
    • atbilstības, kā arī pieejamajiem finanšu un cilvēkresursiem.
  • Prioritizētās iniciatīvas tiek virzītas Vadībai lēmuma pieņemšanai par ieviešanu.
  • Digitālo pārmaiņu departaments pārvalda šo procesu, koordinē Izmaiņu vadības grupas sanāksmes, kā arī izskata iesniegtos pieteikumus un nodrošina to sagatavošanu un virzību.
 

Jautājumu gadījumā lūgums sazināties ar Digitālo pārmaiņu departamentu, rakstot uz dpd@lu.lv.